Er du interesseret i shipping-aktier?

Danmark og Norden er kendt for at have mange spændende rederier og shipping-aktier. Det er en industri, som har stort potentiale, også når det gælder aktieinvestering, men det er samtidig en industri, der ikke ligner nogen andre, og som kræver stor indsigt.

Derfor har en gruppe frivillige i Dansk Aktionærforening besluttet at starte en ny dedikeret aktieklub med fokus på shipping-aktier.

Aktieklubben er for dig, der har lyst til at diskutere udviklingen i sektoren og i de enkelte aktier med andre ligesindede investorer. Klubben mødes både fysisk på Nordsjælland, og du kan også lytte med online, hvis ikke du bor i nærheden. Planen er at mødes den første torsdag i hver måned, kl. 18.30-20.30, første gang d. 13. juni i Birkerød.

Det er gratis at deltage, hvis du er medlem af Dansk Aktionærforening. Kontakt Anders Nørskov på anders.norskov123@gmail.com, hvis du vil vide mere, eller tilmeld dig arrangementet allerede i dag lige her.