Mød os på Folkemødet

Investorernes vagthund er igen i år med på Folkemødet på Bornholm, der finder sted i Allinge fra torsdag til lørdag i den kommende uge. Kommer du forbi klippeøen, så kan du møde Dansk Aktionærforenings direktør, Mikael Bak, og foreningens politiske konsulent, Lisbeth Grænge Hansen, både torsdag, fredag og lørdag.

Alle dage sker det på Iværksætterskibet lige midt i Allinge Havn.

• Torsdag eftermiddag kl. 16.00 går det løs med en paneldebat sammen med Nasdaq og den anerkendte kommentator Thomas Bernth, om fremtidens børsmarked.
  • Fredag kl. 17.30 holder Dansk Aktionærforening reception og byder på en underholdende Musikbingo foran Iværksætterskibet. Direktør Mikael Bak er gæste-DJ og opråber, og gæster kan komme forbi og hilse på frem til kl. 19.00.
  • Lørdag kl. 12.00 står den på en ny omgang af Fattigrøvsklubben, hvor Melina Garner fra Unge Aktionærer møder Olav Hesseldahl (debattør og stifter af bl.a. Ungdommens Folkemøde) til en debat om Unges økonomi, og en musikquiz med sange om penge.

Sidder du med drømmen om at besøge Folkemødet, men ved ikke rigtigt hvordan, så har foreningen fået adgang til 4 busbilletter med afgang fra DGI-byen i København fredag morgen kl. 06.30 og hjemkomst fredag aften kl. 21.30. Det er en endagstur, og bus (og færge) hele vejen til Allinge koster blot 595 kr. retur. Send en mail til LGH@shareholders.dk, hvis du er interesseret i at købe 2 eller 4 billetter. Afregning sker til sekretariatet. Man er på egen hånd og kan gå rundt blandt de mange tusinde gæster, telte og debatter hele fredagen, og selvfølgelig hilse på Dansk Aktionærforening fredag kl. 16.30, inden turen går retur til København.