Giv et bidrag

Investorkultur_2
Støt Dansk Aktionærforening - Hele Danmarks Investeringsfællesskab

Dansk Aktionærforening er en non-profit forbrugerpolitisk interesseorganisation, der dagligt kæmper for de private investorers vilkår og rettigheder i deres egenskab af aktionærer, investorer og pensionsopspare, samt arbejder for at forbedre deres vilkår, aktionærdemokratiet og investorkulturen i Danmark.

Som virksomhed kan I vælge at blive partner eller støtte den gode sag ved, at give et bidrag via vores bankkonto. Du er velkommen til at kontakte Hans Peter Kirkegaard hos Dansk Aktionærforening for nærmere information ved at ringe til telefonnummer 71993959 eller skrive til hpk@shareholders.dk

Som privat person kan du vælge at blive medlem eller støtte den gode sag ved, at give et bidrag via vores bankkonto. Du er velkommen til at kontakte vores medlemsservice for nærmere information på tlf. 45 82 15 91 eller skrive til daf@shareholders.dk. Tilmeld dig også gratis vores nyhedsbrev og modtag løbende senest nyt fra Dansk Aktionærforening.