Analyser

Forvalter har købt op: Tror på 50-100 procent i afkast

Billede
"Under de rette omstændigheder kan der være et afkast på 50-100 procent på 2-3 års sigt," vurderer forvalter om dansk aktie, han selv har købt op i. Desuden peger han på "begrænset risiko for yderligere kursfald".
Billede

Af
Michael West Hybholt

Rådgiver og forvalter af Regulær Invest Nordiske Aktier

Bliv medlem for kun 795,- årligt

Du får:

Svarende til 66 kr./md.

Ubegrænset adgang - og meget mere.

  • Analyser & artikler
  • Ugentlige nyhedsbreve
  • Magasinet Aktionæren
  • Danmarks største rabatportal
  • Investor-interviews
  • Aktie-TV & videoer 
  • Arrangementer & events
  • Masterclasses
  • Guides
  • Lokalforeningsnetværk
  • Investorredskaber
  • Digital uddannelse & kurser
  • Konkurrencer
  • InvestorSparring
  • Adgang til InvestorUgen
  • Støtter aktionærdemokratiet

Ingen binding, kan altid opsiges til udløb af kontingentperiode.

Du får også tilsendt seneste nummer af magasinet Aktionæren ved indmeldelse (værdi 79,95).

Medlemskabet fornyes årligt - priserne er inkl. moms.

Bliv medlem Icon