Ny formand og næstformand i hovedbestyrelsen

Dansk Aktionærforening har fået ny formand.

BLIV MEDLEM AF DANMARKS STØRSTE INVESTERINGSFÆLLESSKAB

På årets sidste bestyrelsesmøde i foreningens hovedbestyrelse tirsdag d. 6. december blev den nye bestyrelse konstitueret.

Ny formand for bestyrelsen er Inger Kehlet fra Roskilde, mens Johan Winter Rasmussen fra DAF MidtVest er blevet ny næstformand.

De afløser Mette Reissmann og Torsten Jansen på posterne som henholdsvis formand og næstformand.

Inger Kehlet er selv erfaren investor og mangeårig aktiv i Dansk Aktionærforening, både i og omkring lokalforeningen i Roskilde, og i foreningens hovedbestyrelse. Inger Kehlet har en baggrund som dels mangeårig leder indenfor det offentlige samt lige så mange år som ejer og leder af en mellemstor virksomhed på det private område.

”Jeg ser frem til at fortsætte det gode arbejde, der er gjort for at udvikle Dansk Aktionærforening gennem de seneste mange år. Som forening, interesseorganisation og fællesskab spiller vi en solid og vigtig rolle blandt de private investorer i Danmark, og der er store muligheder for, at vi kan styrke vores position yderligere i de kommende år. Samtidig vil jeg fokusere på at få skabt balance og ro om foreningen i de krisetider, som præger vores samfund og de finansielle markeder i disse tider”, udtaler Inger Kehlet.

Også Johan Winter Rasmussen ser frem til at fortsætte arbejdet med at udvikle foreningens mange tilbud til medlemmerne.

”Fremtidens investorer har brug for et stærkt fællesskab, og her er Dansk Aktionærforening det oplagte valg for både nye og erfarne investorer. Vi skal i de kommende år udvikle vores tilbud fra lokalforeningerne rundt om i hele landet, og samtidig styrke det fundament som foreningen bygger på”, lyder der fra Johan Winther Rasmussen.

Læs også: Nyt fra repræsentantskabsmødet