Nyt fra repræsentantskabsmødet

Fredag blev der afholdt repræsentantskabsmøde. I næste nummer af magasinet Aktionæren kan du se en liste over samtlige nye medlemmer af repræsentantskabet.

BLIV MEDLEM AF DANMARKS STØRSTE INVESTERINGSFÆLLESSKAB

Årets sidste repræsentantskabsmøde i 2022 blev afholdt fredag d. 25/11 på Saxo Banks hovedkontor i København. Palle Thomsen blev valgt formand for repræsentantskabet. Han afløste for nylig Niels Tovgaard på posten, der selv havde valgt at træde af som formand. Som ny næstformand for repræsentantskabet valgtes Rasmus Egeskjold.

Valget til bestyrelsen førte til genvalg til Johan Winther Rasmussen, mens der var nyvalg til Niclas Tylvad Christensen, Klaus Jørgen Sørensen og Peter Jeppesen. Disse tre afløser Elisabeth Von Staffeldt, Bodil Johanne Gantzel og Torsten Jannsen, der havde valgt ikke at genopstille.

På repræsentantskabsmødet blev det meddelt, at der ikke afholdtes repræsentantskabsvalg i år. Det skyldes, at der ved udløbet af opstillingsfristen den 15. november 2022 var indkommet 17 kandidater til de i alt 18 ledige pladser. De opstillede indtræder dermed automatisk fra den 1. januar 2023. Vi bringer en liste over samtlige nye medlemmer i det kommende nummer af Aktionæren.