Vil du være med til at skabe events for Unge Aktionærer?

Som de private investorers interesseorganisation er Dansk Aktionærforening stedet hvor man kan mødes med andre investeringsinteresserede for at netværke, diskutere og lære med andre ligesindede. Vi starter nye initiativer op for Unge Aktionærer og investorer i Danmark - og du kan være med til at bestemme hvad vi skal lave!

Bliv frivillig i Unge Aktionærer

Unge Aktionærer er et landsdækkende netværk for unge under 30 år, der interesserer sig for investering og aktier. Vi laver events og uddannelse om investering rundt omkring i landet særligt for unge og vi giver deltagerne de redskaber der skal til for at begå sig konstruktivt og kritisk som investor. Som frivillig i aktivitetsgruppen kan du være med til at skabe investeringsevents i din by eller du kan være medskaber på vores store, nationale tiltag - det kan også være du sidder med en

Hvem kan være med?

Er du mellem 16-30 og interesserer sig for investering? Så har du allerede opfyldt det vigtigste. Du behøver ikke være verdensmester i fundamental analyse eller have skabt dig en millionformue inden du fyldte 20. I Unge Aktionærer leder vi efter passionerede ildsjæle, der vil være med til at gøre en forskel for andre unge og blive bedre til at investere, og der er brug for mange forskellige kompetencer, så hold dig ikke tilbage.

Hvad skal jeg lave?

Det ved vi ikke endnu - men du er med til at bestemme det. Vi holder et opstartsmøde i starten af februar herefter vil det være muligt at melde sig på de projekter du brænder for.

Sammen med andre frivillige og med hjælp fra sekretariatet, vil du være med til at planlægge og realisere aktiviteter der skal gøre danske unge til bedre investorer.

Hvor lang tid tager det?

Hvor lang tid du skal bruge og hvornår handler i høj grad om hvilke projekter vi skal lave og hvor du melder dig til. I første omgang skal du derfor bare være klar på at melde dig ind i vores facebook-gruppe og deltage på et eftermiddagsmøde hvor vi finder på mere.

Hvor melder jeg mig til?

Det gør du lige her

Det frivillige fundament

En stor del af vores fundament bygger på de frivillige kræfter der er med til at løfte vores lokalforeninger, repræsentantskab, generalforsamlingsudvalg og meget andet - uden dem kunne vi ikke være den forening og interesseorganisation vi er.

Vil du være med til at gøre en forskel for andre nuværende og fremtidige investorer? Så skriv til Bolette Ulff-Møller på bum@shareholders.dk, så kan vi tale om mulighederne.