Sætter investorernes agenda på Folkemødet

Arrangementet Fattigrøvsklubben indtager Folkemødet, når Dansk Aktionærforening tager del i debatter og arrangementer på Bornholm. Se, hvilke debatter, foreningen deltager i.

Bliv medlem af Dansk Aktionærforening - og modtag magasinet Aktionæren 9 gange årligt

”Vi sætter agendaen for de danske investorer, når vi stiller op til debat, også på Folkemødet,” lyder det fra direktør Mikael Bak, der i de kommende dage får travlt med debatter og møder.

Det sker i den lille by Allinge på Bornholm, som traditionen tro danner rammen om Folkemødet, hvor interesseorganisationer, branchefolk og politikere mødes med tusindvis af danskere.

Emnerne for foreningens debatter spænder bredt fra udenrigspolitik i bestyrelseslokalet, First North og fremtidens ejerformer. Lørdag eftermiddag klokken 14.30 slutter vi af med en specialudgave af Fattigrøvsklubben.

Oversigten over vores seks debatter finder du her. Tjek også hele det store program på www.folkemoedet.dk. Vi dækker begivenhederne her i spalterne, og alle er velkomne til at kigge forbi hvis vejen går forbi Allinge fra torsdag til lørdag.

kl. 15.00-16.00: Finansiering af Iværksættere, Iværksætterbåden, Allinge Havn

Kl. 16.30-17.30: Mød os på Gæstgivergården til en fyraftensøl – kom forbi til en snak med foreningens direktør og politiske konsulent.

Fredag
kl. 10.00-11.00:  Er det bestyrelsens ansvar at drive udenrigspolitik? Advokatsamfundets telt, Nordlandspladsen.

Lørdag
kl. 09.00-10.00: Debat om grønne investering, Finansteltet, Finans Danmark

Kl. 11.30-12.15: Fremtidens ejerformer – unges syn på fremtidens investeringer, SDG World, Kutteren, Havnen i Allinge

Kl. 13.00-13.45: First North noteringer - luftkasteller eller kæmpe upside