Kåret som årets lokalforening

Nyt initiativ er med til at sende titlen Årets Lokalforening til en lokalforening i en anden landsdel, efter jyderne har siddet på titlen i flere år.

Efter at have været på jyske hænder de sidste par år gik titlen som Årets Lokalforening til København Nord, blandt andet på grund af deres indsats med at starte ”Aktieambassadørerne”.

Prisen blev overrakt af foreningens direktør, Mikael Bak, som fremhævede lokalforeningens drive og engagement: ”Ikke blot har de udviklet nye tiltag af egne kræfter. De har også igangsat et generationsskifte i bestyrelsen og er lykkedes med at tiltrække nye kræfter. Nu følger tiden, hvor de nye initiativer kan inspirere andre lokalforeninger.”

Prisen blev modtaget af lokalforeningens formand, Kim Madsen, som takkede og sagde, at det både er hårdt og spændende at være ildsjæl.