Deltag og vind gavekort op til 2.000 kroner!

Fra den 1. december kan du deltage i Dansk Aktionærforenings adventslodtrækning med spørgsmål om aktier, investering, opsparing og pension.

I hver uge du deltager, har du mulighed for at vinde adventspræmien, og samtidig er du med i lodtrækningen om hovedpræmien.

Præmier
Hver søndag i advent kan du blive den heldige vinder i vores adventskonkurrence. Du vil have mulighed for at vinde følgende præmier:

1. søndag i advent: SuperGavekort à 500 kr.
2. søndag i advent: Gavekort til første års medlemskab à 795 kr.
3. søndag i advent: Bogpakke à 740 kr.
4. søndag i advent: SuperGavekort à 500 kr.

Deltager du bare én gang, så deltager du også automatisk i konkurrencen om hovedpræmien på et SuperGavekort à 2.000 kr. samt et gavekort til første års medlemskab af Dansk Aktionærforening.

Trækning af vindere
Vinderne af adventspræmier trækkes tilfældigt blandt alle personer, der deltager. Du har mulighed for at vinde både én adventspræmie og hovedpræmien.

Vinderne af adventspræmier trækkes tirsdag efter hver søndag i advent og får direkte besked per mail.

Vinderen af hovedpræmien trækkes torsdag den 4. januar 2024 og får direkte besked per mail.

Lodtrækningen er arrangeret af Dansk Aktionærforening. Alle kan deltage undtagen ansatte i Hovedforeningen.

Brug af persondata: Når du deltager i konkurrencen, giver du samtykke til, at vi registrerer dine oplysninger, og at du tilmeldes Aktionærens Nyhedsbrev. Du kan til enhver tid tilbagekalde dit samtykke til behandling af dine oplysninger. Sker det i konkurrenceperioden, vil du ikke længere deltage i konkurrencen.