11 gode grunde til at være medlem af Dansk Aktionærforening

Som medlem bliver du bedre klædt på som investor. Hvis du bruger og bliver inspireret af flere af vores produkter, services eller medlemsfordele, kan du nemt spare eller tjene mere end det, du betaler i kontingent.

Blive straks medlem - klik her!

1  Magasinet Aktionæren 9 gange om året

I Aktionæren får du grundige aktieanalyser, nyttig baggrundsviden og tips til investeringer. Hvert magasin indeholder mindst en stor sektoranalyse og tre analyser af enkeltaktier. Via vores hjemmeside shareholders.dk får du adgang til vores arkiv af tidligere magasiner.

(89,95 kroner pr. magasin i løssalg)

2  Nyhedsbreve ugentlig

Alle kan modtage vores ugentlige nyhedsbreve gratis, men det er kun som medlem, du får adgang til vores mange låste artikler. Nyhedsbrevene indeholder desuden spændende interviews og nyhedsartikler. Vi skriver inspirerende, kompetent og uafhængigt.

3  Gratis digital uddannelse og kurser i InvestorSkolen

Dansk Aktionærforening afholder billige og uvildige kurser om investering for både begyndere og øvede. Du får rabat, når du deltager i et af vores fysiske kurser eller på InvestorAkademiet. Vores online digitale uddannelse og kurser, som du kan tilgå via shareholders.dk, er helt gratis for dig som medlem.

4  Fri adgang til en guldgrube af viden

Som medlem har du ubegrænset adgang til alt på vores hjemmeside shareholders.dk. Her finder du nyheder, analyser, interviews, teoretisk viden om investeringer, værktøjer, ordforklaringer m.m.

5  Medlemskab af en stærk interesseorganisation

Dansk Aktionærforening behandler hvert år over hundrede høringssvar, når Folketinget eller EU vil gennemføre regler, der ændrer på vilkårene for private investorer. Vi er også repræsenteret i politiske udvalg og på danske børsnoterede virksomheders generalforsamlinger. Og vi blander os i debatten i medierne. Vi kæmper for aktionærdemokrati og investeringskultur i Danmark.

6  Lokalforening og lokale arrangementer

Som medlem kan du deltage i lokale investeringsfællesskaber og arrangementer overalt i landet. Du bliver tilknyttet en lokalforening der arrangerer virksomhedsbesøg, interessante foredrag og spændende debataftener. De fleste lokalforeninger har også aktieklubber. Her kan du møde andre med samme interesse som dig.

7  Gratis hotline – kun for medlemmer

Har du spørgsmål om aktier, investering, skatteregler m.m., kan du ringe til vores gratis hotline, hvor uvildige eksperter er klar til at give dig svar.

8  Rabat på handel med aktier

Som medlem af Dansk Aktionærforening får du rabat på kurtagen, når du handler aktier og andre værdipapirer hos Nordnet. Du skal blot registrere dit Danske Aktionærforenings medlemsnummer.

9  Fri adgang til InvestorUgen

Dansk Aktionærforening afholder hvert år InvestorUgen i uge 46 med masser af spændende investorinformationer, streamet web-tv, IR-præsentationer og fællesarrangementer.

10 Stærke medlemsrabatter

Få for eksempel op til 20 procent i rabat, når du køber forsikring gennem Alm. Brand.

11 Investor Relation Præsentationer

Fra vores eget web-tv studie udsender vi løbende højaktuelle IR-præsentationer, hvor du kan møde topchefen, selskabet eller komme tættere på regnskabet.