Foto: Wikimedia Commons | News Oresund
16. august 2018 kl. 14.16
Teva-direktør Kåre Schultz i liveinterview på InvestorDagen
Deltagerne til investerings-eventet ”InvestorDagen” i København kan se frem til et noget ekstraordinært indlæg i dagens program. Kåre Schultz, direktør i Teva, bliver livetransmitteret fra Las Vegas, hvor han vil svare på spørgsmål og give indblik i Tevas nutid og fremtid.
Pressemeddelelse

Dansk Aktionærforening afholder den 18. september Danmarks største arrangement for private investorer, InvestorDagen i København. Her kan private investorer møde flere C25-selskaber, høre analyser af aktiemarkedets aktuelle tilstand, og så kan man også ”møde” Kåre Schultz, direktør i Teva, live fra Las Vegas.

Teva er den udenlandske aktie, der har været allermest populær hos danske investorer det seneste år. Dette skyldes ikke mindst, at tidligere direktør i Novo Nordisk og Lundbeck, Kåre Schultz, har overtaget pladsen ved roret i det israelske medicinalfirma.

Forventningerne efter direktørskiftet er store, og der ligger en stor opgave for den nye direktør. Netop denne opgave vil Kåre Schultz holde oplæg om på Dansk Aktionærforenings InvestorDagen.

”At Kåre Schultz har sagt ja til at holde oplæg, selvom han er i Las Vegas, ser vi som et kæmpe scoop. Vi kan allerede se, at dagens program bliver spækket med topnavne fra danske selskaber, men Teva-indlægget løfter InvestorDagen til et endnu højere niveau,” siger Leonhardt Pihl og uddyber:

”Teva er en uhyre populær aktie hos danske investorer. Men biotek-selskaber er komplicerede forretninger, og derfor betyder det meget, at Kåre Schultz vil give investorerne et indblik i, hvordan selskabet ser ud i dag, og hvad hans planer er fremadrettet.”

InvestorDagen bliver afholdt den 18. september 2018 fra klokken 10 til 18 på Radisson Blu Scandinavia Hotel i København. Læs mere og book din billet på investordagen.dk

Pressekontakt:
Leonhardt Pihl