22. januar 2021 kl. 11.24
Webinarer - Ofte stillede spørgsmål

 

Hvornår får jeg tilsendt mit Zoom-link?

Når du har meldt dig til på vores hjemmeside, vil du senest om formiddagen op til webinaret få tilsendt et Zoom-link samt undervisningsmateriale. Linket bliver gensendt ca. en time før webinaret starter.

 

Hvad gør jeg, hvis jeg ikke modtager mit Zoom-link?

Emailen kan være havnet i din spam-folder, så husk at dobbelttjekke. Har du ikke modtaget en email i timerne op til webinaret, så ring til os på 45 82 15 91 eller skriv til daf@shareholders.dk

 

Er det nødvendigt at downloade Zoom for at deltage i webinarer?

Nej. Vi anbefaler at du downloader Zoom, men du kan sagtens deltage via en browser, hvis du foretrækker det – i så fald er der bare visse funktioner, der ikke vil være tilgængelige.

 

Hvordan foregår selve webinaret?

Webinaret forløber i princippet på samme måde som et fysisk kursus med en underviser og en præsentation – det hele foregår live på Zoom. Som udgangspunkt har deltagere ikke mulighed for at tænde mikrofon eller kamera under webinaret, medmindre underviseren giver lov til det. Spørgsmål kan enten stilles skriftligt i chat-feltet, eller man kan "række hånden op" for at få lov til at bruge mikrofonen.

 

Er det muligt at gense webinaret, hvis jeg ikke når at deltage?

Nej, det er det ikke. Betaling er bindende og tilbageføres ikke ved fravær.

 

Hvis du ikke fik svar fra ovenstående, kan du ringe til os på 45 82 15 91. Ved InvestorSkolens kurser/webinarer er telefonen altid åben en halv time før og efter kursusstart.