• Foto: Adform
    Foto: Adform
30. november 2018 kl. 08.32
Adforms børsnotering relanceres med bedre vilkår – men er det nok?
I sidste uge analyserede John Stihøj sig frem til, at børsaktuelle Adform er et spændende selskab med store visioner og vækstmuligheder, men at udbudsprisen på 19-24 kroner per aktie slet og ret var for høj. I starten af denne uge meddelte Adform så, at de forlænger tegningsperioden, sænker udbudsprisen til 16 kroner og ændrer strukturen omkring udbuddet. Men er det tilstrækkeligt til, at analytikeren vil anbefale dig at gå med i børsnoteringen nu?
Af John Stihøj, ejer af Aktieinfo, info@aktieinfo.net

Log ind

Bliv medlem

Bliv medlem nu og få adgang til hele www.shareholders.dk med det samme.

Start dit medlemskab nu
Example

 Tilmeld dig Aktionærens Nyhedsbrev

For medlemmer

For ikke-medlemmer

11 gode grunde til at være medlem

Læs om fordelene her

Læs Aktionæren

Medlemmer modtager investor-magasinet Aktionæren 9 gange om året.

Læs magasinet her.

 

Aktionæren udkommer:

  • Aktionæren 9/2018
    16.-18. december 
  • Aktionæren 1/2019
    28. januar - 1. februar
  • Aktionæren 2/2019
    4.-8. marts
  • Aktionæren 3/2019
    8.-12. april
  • Aktionæren 4/2019
    20.-24. maj
  • Aktionæren 5/2019
    24.-28. juni

InvestorOrdbogen er Dansk Aktionærforenings ordbog om aktier, obligationer, investering og meget mere.

 

Søg i InvestorOrdbogen her: