• Lauritz.com har et stærkt brand i Norden, men hvis indtjeningen skal op, er det nødvendigt med øget omsætning. Foto: Lauritz.com
    Lauritz.com har et stærkt brand i Norden, men hvis indtjeningen skal op, er det nødvendigt med øget omsætning. Foto: Lauritz.com
01. juni 2016 kl. 15.48
Analytiker: Nej tak til Lauritz.com i denne omgang
Med den kommende børsnotering vil Lauritz.com polstre sig til vækst via internationalisering. Men hvorfor sælger storaktionæren ud, hvis han tror på, at Lauritz.com går i en lys fremtid i møde? Det primære formål med børsnoteringen synes snarere at være en tiltrængt styrkelse af kapitalgrundlaget.
Af John Stihøj - Ejer og stifter af Aktieinfo

Log ind

Bliv medlem

Bliv medlem nu og få adgang til hele www.shareholders.dk med det samme.

Start dit medlemskab nu
Example

 Tilmeld dig Aktionærens Nyhedsbrev

For medlemmer

For ikke-medlemmer

Læs Aktionæren

Medlemmer modtager Danmarks bedste magasin for aktieinvestorer, Aktionæren, 9 gange om året.

Læs magasinet her.

 

Aktionæren udkommer:

  

  • Aktionæren 3/2021
    Uge 16
  • Aktionæren 4/2021
    Uge 20
  • Aktionæren 5/2021
    Uge 25
  • Aktionæren 6/2021
    Uge 36
  • Aktionæren 7/2021
    Uge 40
  • Aktionæren 8/2021
    Uge 45
  • Aktionæren 9/2021
    Uge 50

 

 

Har du ikke modtaget det seneste nummer af Aktionæren?

Så udfyld denne formular

11 gode grunde til at være medlem

Læs om fordelene her
Investorviden: Se alle 10 afsnit af Aktionærerne, hvor vi går tæt på de private investorers rejse gennem et historisk Corona-forår.

InvestorOrdbogen er Dansk Aktionærforenings ordbog om aktier, obligationer, investering og meget mere.

 

Søg i InvestorOrdbogen her: