22. marts 2013 kl. 00.00
Aktietip: S&P 500 stiger over 30 pct de næste tre år
Opsvinget i USA vil vare lang tid endnu, måske helt op til fem år, siger chefstrateg Frank Velling i Bankinvest. Han ser det brede amerikanske S&P 500-indeks stige fra det nuværende niveau omkring 1500 til niveau 2000 inden for tre år. Og det er en konservativ vurdering, siger han. Se Frank Velling på BørsenTV om de langsigtede udsigter for amerikanske aktier og hvorfor vi ikke skal være bange for udviklingen i Cypern. Han ser det brede amerikanske S&P 500-indeks stige fra det nuværende niveau omkring 1500 til niveau 2000 inden for tre år. Og det er en konservativ vurdering, siger han. Se Frank Velling på BørsenTV om de langsigtede udsigter for amerikanske aktier og hvorfor vi ikke skal være bange for udviklingen i Cypern.
Børsen TV
Denne side stammer fra vores gamle hjemmeside og kan derfor se lidt underlig ud, mangle billeder etc. Hvis du støder på noget, som gør det svært at læse indholdet, så skriv gerne til webmaster@shareholders.dk
Se indslaget >>