Foto: Scandinavian Tobacco Group
28. januar 2016 kl. 13.38
Mød ledelsen bag Danmarks nye tobaksaktie
Scandinavian Tobacco Group og Dansk Aktionærforening inviterer alle interesserede til at møde ledelsen i Danmarks nye tobaksaktie ved åbne aktionærmøder på mandag.
Pressemeddelelse

Den danske cigar- og pibetobakskoncern Scandinavian Tobacco Group går på børsen. I den anledning vil selskabets topchefer på mandag aften møde potentielle aktionærer i Aarhus og København i samarbejde med Dansk Aktionærforening:

- CEO Niels Frederiksen vil møde kommende aktionærer mandag den 1. februar kl. 17.15 i København.
- Group CFO Sisse Fjelsted Rasmussen vil møde kommende aktionærer mandag den 1. februar kl. 18.30 i Aarhus.

“Vi opfordrer alle, der overvejer at investere i den nye aktie, til at møde op og høre om aktien. Det er et rigtig vigtigt, at også private investorer kan møde ledelsen personligt og få lejlighed til at stille alle de kritiske spørgsmål, før man eventuelt investerer i Scandinavian Tobacco Group,” siger Jens Møller Nielsen, direktør i Dansk Aktionærforening.

Han fremhæver, at Scandinavian Tobacco Group er et veletableret selskab i et modent marked.

“Det er jo enormt vigtigt, at man vælger aktier, der passer til ens personlige tidshorisont og risikoprofil. Her kunne Scandinavian Tobacco Group ligne en aktie for dem, der ikke vil have udsigt til alt for store overraskelser - men der er altid en risiko i enkeltaktier, og derfor bør man altid lave sin research, før man køber,” siger Jens Møller Nielsen.

Dansk Aktionærforening vil ikke selv analysere eller vurdere aktien og udbudsprisen. I stedet vil foreningen sikre, at foreningens medlemmer får adgang til uafhængige analyser af aktien.

Tilmelding

Tilmelding skal ske senest mandag 1. februar 2016 klokken 13 via dette link: www.tilmeld.dk/nordea-stg

Yderligere information

Prospekt med videre kan hentes på Scandinavian Tobacco Group’s hjemmeside www.st-group.com eller rekvireres hos Nordea på prospekt.ca@nordea.com eller 33 33 52 78.

Pressekontakter

Kaspar Bach Habersaat